It looks like you are browsing from United States. Please select your region for the best experience.
No thank you

Karaokê Cooped Up - Post Malone & Roddy Ricch

Esta música é uma versão de Cooped Up, popularizada por Post Malone
feat. Roddy Ricch

Formatos incluídos:

CDG (MP3+G)
MP4
KFN
?

O formato CDG (também chamado de CD+G ou MP3+G) é adequado para a maioria das maquinas de karaokê. Ele inclui um arquivo MP3 e a sincronização das letras.

É possível reproduzir arquivos mp4 num Mac OS X e Windows 7 por definição. Caso você use Windows XP ou Vista, voce precisa ter o Windows Media Player 12.

O programa KaraFun Player lê esse formato, você pode baixar grátis. Esse eficiente formato pode armazenar múltiplas trilhas de audio adicionais e um fundo que se movimenta no ritmo da música.

Com sua compra, você poderá baixar o vídeo quantas vezes quiser em todos esses formatos.

Sobre

Com coros (com ou sem vozes na versão KFN)

Tempo idêntico ao original: 94 BPM

Tonalidade idêntica ao original: Lám

Duração: 03:06 - Visualizar: 01:20

LETRA EXPLÍCITA

Ano de lançamento: 2022
Estilos: Rap & Hip-Hop, Em inglês

Todos os arquivos disponíveis para download são playbacks, e não as músicas originais.

Letra Cooped Up

Mmh mmh mmh
I'm about to pull up
Hit switch, pull curtain
And I been waitin' so long
Now I gotta resurface
And yeah we 'bout to toast up all that bread that we burnin'
'Cos I been feelin' cooped up
I been fuckin' cooped up
Yeah I'm off the Bud Light not the bourbon
I might chop the roof off the Suburban
Tried to be a nice guy
John Terzian 'till I started throwin' up in your Birkin
Then I woke up in the mornin'
Police showed up at my door with a warrant
I remember flushin' somethin' down the toilet
Guess you gotta let me off with a warnin'
Return of the Mack
Feelin' like an outcast
I'm the only guy in slacks
That'll cost you three stacks
Now you're savin' that check
Why you takin' my swag
Can you give me that back
Gucci my Prada
Miyake
Louis, Bottega and Tommy
All of these things on my body
Let's party
I'm about to pull up
Hit switch, pull curtain
And I been waitin' so long
Now I gotta resurface
And yeah we 'bout to toast up all that bread that we burnin'
'Cos I been feelin' cooped up
I been fuckin' cooped up
Shit
Gotta pull up
Pull up
Imma pull up
I pull up
Ayy
Got black minx all on the rug
Woah woah
Got hella hoes poppin' drugs
Woah woah
In every hood they show us love
Woah woah
Partner in crime with me while we whippin' in the spaceship
Got it out the pavement
Now we gettin' payment
Everybody 'round me gettin' money
It's too contagious
Kept it solid
Now we real rich to they amazement
Pulled up the Black Badge 'cos it was cleaner
I 'member I was just posted up with the demons
And Posty took me on my first damn tour dates
He had me rockin' every night
Sold out arenas
A project nigga
I never thought I would see shit
If I tried to tell you
You prolly wouldn't believe us
I'm about to pull up
Hit switch, pull curtain
And I been waitin' so long
Now I gotta resurface
And yeah we 'bout to toast up all that bread that we burnin'
'Cos I been feelin' cooped up
I been fuckin' cooped up
'Till the daylight come
'Till the daylight come
I got Saké in my tummy
Cigarette in my lungs
It's eleven in the mornin' and we still ain't done
And I'm still that bitch so what
Yeah we 'bout to toast up all that bread that we burnin'
'Cos I been feelin' cooped up
I been fuckin' cooped up

Qualquer reprodução é proibida

Assinalar um erro na letra

Enviar Cancelar